Практичний психолог Васько Неля Анатоліївна
Освіта: вища педагогічна ХДПІ ім. Г.С.Сковороди
Категорія: спеціаліст
Педагогічний стаж: 18р.
Життєве кредо:
«Все в твоїх руках, тому не варто їх опускати»
Психологічна служба МНВК, співпрацюючи з педагогічним колективом, батьками та громадськістю вирішує наступні завдання:
- оптимізація психологічних аспектів навчально-виховного процесу, створення умов для реалізації вікових та індивідуально-особистісних можливостей учнів;
- оптимізація умов для взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу;
- підвищення психологічної компетентності учасників навчально-виховного процесу;
- надання комплексної психолого-педагогічної допомоги учням, які відчувають труднощі у навчанні і розвитку;
- здійснення професійної орієнтації старшокласників та підготовки їх до усвідомленого вибору професії;
- впровадження пропаганди здорового способу життя.
Одна з найскладніших проблем, яка постає перед учнем старшої школи, – вибір майбутньої професії. Вирішення її є особливо важливою для юної особистості: від правильного вибору професії залежить успіх людини в житті, її самореалізація.
Графік роботи практичного психолога
Дні тижня | Інтервали робочого часу | Кількість годин |
Понеділок | З 8.00 до 16.00 Консультації 11.00 – 13.00 | 8 годин з них: 5 годин (у навчальному закладі) 3 години (за межами закладу) |
Вівторок | З 8.00 до 16.00 Консультації 11.00 – 13.00 | 8 годин з них: 5 годин (у навчальному закладі) 3 години (за межами закладу) |
Середа | З 8.00 до 16.00 | 8 годин (за межами закладу) |
Четвер | З 8.00 до 16.00 Консультації 11.00 – 13.00 | 8 годин з них: 5 годин (у навчальному закладі) 3 години (за межами закладу) |
П’ятниця | З 8.00 до 16.00 Консультації 11.00 – 13.00 | 8 годин з них: 5 годин (у навчальному закладі) 3 години (за межами закладу) |
Темперамент
Вибір професії
І знову про професії
Найбільш затребувані і високооплачувані професії
Цікаво про професії
Освіта за кордоном
Інтернет залежність як один із проявів соціальної ізоляції
Попередимо і подолаємо цькування разом
До Всеукраїнської акції "16днів проти насильства"
Шкільне середовище пропонує учням на вибір безліч шляхів, якими можна іти, тобто, розвиватися.
На допомогу мають прийти оточуючі дорослі, які спираючись на свою соціальну, професійну, особистісну позицію, повинні надати різноманітну підтримку.
Педагоги мають виробити в учнів чітку та послідовну орієнтацію на розвиток інтелектуальний, професіональний та етичний.
Батьки - виконувати роль носія, трансформатора та регулятора мікрокультурних цінностей – релігійних, етичних, сімейних.
Та щоб все склалося, як бажалося, даю пораду:
Батькам: так як, з-поміж багатьох дорогоцінних людських якостей, доброта –основний показник розвитку людяності - формуйте у дитячій душі доброту щодня, щогодини, усім своїм способом життя!
Вчителям: Учні чекають від Вас підтримки, справедливості і поваги. Будьте добрими і ввічливими, достойними гордого звання «вчитель»
Учням: Станьте режисером свого життя, замість того, щоб бути актором:
«Я -це Я. Я належу собі, а значить, я можу будувати себе"
Шановні старшокласники!
Пропоную Вам спробувати здійснити екскурсію у своє «Я». Це можна зробити у вигляді дерева з глибоким корінням та різними гілочками:
«Я» у навчанні
«Я» у сім”ї
«Я» у колі друзів і знайомих
«Я» та мої інтереси
«Я» та моя професія
«Я» та мої справи
Чим більше буде у Вас гілочок, тим цікавіше вийде дерево, де кожен листочок відображає Вашу індивідуальність.
Коріння складатиметься із рис Вашого характеру, що допомагають зростати дереву.
Коментарi